Jak poprawić obroty towarowe Twoich długopisów reklamowych?
2 min read
Z pomocą trafnie dobranych gadżetów reklamowych można swoimi usługami lub produktami zainwestować praktycznie każdą grupę docelową. Umiejętnie dobrane gadżety reklamowe to również doskonałe rozwiązanie, gdy zależy nam na pozytywnych skojarzeniach związanych z naszą marka.
Długopisy reklamowe powinny być użyteczne, dobrej jakości i estetyczne.
Aby gadżety spełniały swoją rolę, nie należy przesadzać z ilością nadruków na nich. Z reguły wystarczy umieścić logo i nazwę firmy w widocznym miejscu na długopisie. Nawet najlepiej przemyślana koncepcja może nie wypalić, jeśli gadżety reklamowe będą po prostu brzydkie. nieciekawa lub niespójna kolorystyka jest jednym z powodów, dla których Twój długopis nie znajduje zainteresowania wśród klientów.
Masz możliwość wyboru długopisu plastikowego, metalowego, ekologicznego lub ekskluzywnego. Do każdego z nich można dobrać eleganckie opakowanie. Nadruk nanoszony jest metodą tampodruku lub grawerowania laserowego, co sprawia, że jest on bardzo trwały. Długopisy z nadrukiem dostępne także w zestawach idealnie nadających się na upominek dla pracowników czy klientów. to sprawdzony gadżet reklamowy i praktyczny upominek sygnowany marką. Bogaty asortyment długopisów otwiera się przed Tobą – możesz zdecydować o kolorze, rodzaju loga przedstawionego na długopisie z nadrukiem – czyli ogólnych cechach, którymi wyróżniać się będzie Twój produkt.
Sposoby, dzięki którym rozdasz swój produkt, promując przy tym firmę
Swoje długopisy możesz wręczyć np. pracownikom, którzy użytkując je w codziennych czynnościach będą jednocześnie reklamować Twoją markę przebywającym z nimi ludziom. Możesz zaproponować pomoc instytucjom charytatywnym – sponsorować nagrody w konkursach, albo samemu zorganizować konkurs, w którym zostanie wykorzystany Twój firmowy długopis z nadrukiem.
Sposobów na rozprzestrzenienie wiedzy o Twoim produkcie jest mnóstwo, a wszystko zależy od Twojej oryginalności. Ważne – baw się przy tym dobrze! Organizując konkursy zaproponuj uczestnikom nagrody, które będą zaopatrzone w logo marki. Zadbaj o estetykę produktu, by wygrany nie poszedł następnie w zapomnienie.